Category: News! | 2012-07-07 | 16:24:49

Justin älskar Nicki Minaj's rumpa!


Justin Bieber säger sig vara attrahterad till tjejer's rumpor, och kan inte hjälpa att han fått en "soft spot" för rapparen Nicki Minaj.

Han berättar för Q magazine:

"Jag tror att jag är en rump kille. Jag bara gillar rumpor. Jag är attraherad till dem. Har jag några favoriter? Nicki Minaj har en snygg bakdel."

Justin erkänner också att han gillar Beyonce, men har för mycket respekt för hennes man, Jay-Z för att nånsin stöta på henne. När vi frågade vem han skulle vilja ha som följare på twitter, tillade han:

"Beyonce. Hon är så sexig. Jag är kär i allt om henne. Men jag älskar Jay-Z, så jag kan inte göra något åt det. Jag har haft en liten förälskelse på henne en lång tid."

"Jag skulle aldrig komma emellan dem, jag skulle aldrig göra det. Men jag ska få henne att följa mig genom att fortsätta prata om det."

-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: