Category: Svar På Kommentar | 2012-07-06 | 18:09:55

Jag har svarat på era frågor

Till er som ställde frågor som kommentar i inlägget under så har jag svarat på de som "Svar" på era kommentarer i samma inlägg (inlägget under)

// Julia
Postat av: Hibaq Warsame

Finns det inte fler biljetter att köpa?
Var det bara ett visst antal biljetter som såldes idag? Skulle vilja ha svar snarast!!

Svar: Hej, jag vet inte riktigt! Men skulle tro att det var alla biljetter till konserten som såldes i Fredags. Vissa säljer ju på blocket eller på tradera, det är liksom 286 dagar kvar till konserten det är säkert några som säljer dem:) Kramar, Amelia.
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 19:35:57
Postat av: cynthia

är det sant att jelena har gjort slut. svara svara svara

Svar: hej! Nej dem har inte gjort slut.
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-06 @ 22:03:10
URL: http://cynthial.blogg.se
Postat av: Ubah

Hej! Skulle ni kunna lägga upp det här?
Jag vill byta 2 biljetter (den 22a) till den 23e då jag ska bort och kommer hem den dagen. Platserna är B16, alltså läktaren precis mittemot scenen. Mejla om du är intresserad. [email protected]

2012-07-07 @ 15:04:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: