Category: | 2012-02-13 | 17:53:35

Ny bloggare här!

Hejsan!
Jag är ny här så tänkte presentera mig lite nu.
Jag är en tjej på 14 somrar som älskar Justin Bieber! :D Jag är en true belieber.
Innan jag började blogga här så följde jag faktiskt den här bloggen. Jo det är sant! Och nu bloggar jag här! :D Jag har också en egen blogg där jag skriver allt ifrån min egen vardag till Justin Bieber till att jag håller på att skriva en novell. Min första faktiskt! Jag har nämligen aldrig skrivit en novell förut men jag har alltid velat och nu gör jag det så... :D Ja, vad vill ni veta mer? Jag har inga husdjur men jag har haft fyra hamstrar (2 guldhamstrar och 2 dvärghamstrar) men inte alla 4 på samma gång såklart, däremot hade jag en guld och en dvärghamster samtidigt, och ja jag hade två separata burar (en stor för guldhamstern och en liten för dvärghamstern) Haha! Ok, nu ska ni inte få höra mer av mina hamster historier xD
Hur som helst, det kommer bli jätte kul att blogga här som sagt så har jag ju följt den här bloggen själv innan jag började här. :)

P O S T E D     B Y     J U L I A

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: