Category: | 2012-02-18 | 15:52:25

Nu kan man köpa "Someday" i Sverige!


Hejhej, Amanda här! Har inte bloggat på läääänge för vet ni vaad? Jag orkar inte, höhööö.
Störde mig lite på att ingen här på bloggen har bloggat om detta (tror jag) så ville bara göra ett inlägg.
Nu kan man köpa Someday i Sverige! Den finns att köpa hos Grand Parfymeri i Göteborg, vad jag vet.
Här har ni en länk till deras hemsida!
(Orkar inte leta upp min namn grej så...) - BY AMANDA!
Postat av: Linda

Yey, jag har köpt den redan ! den finns även i marieberg i Örebro! :) samma affär tror ja!

2012-02-18 @ 16:39:14
Postat av: Ida

Hej,

Vi är tre tjejer som heter Amanda, Ida och Vanessa. Vi kommer att ha en beliebertour i Sverige, för att verkligen försöka få hit Justin. Vi kommer bli sponsrade av olika företag och

ha hemliga artister.



Vi kommer starta med att ha ett event i Göteborg, dagen efter i Malmö - och den tredje dagen är finalen i Stockholm. Innan har vi haft ett belieber disco och en parad, i Göteborg.

Det vi tänkte kolla var om ni skulle kunna publicera detta på eran blogg?



Eventet hittar ni HÄR - https://www.facebook.com/events/335652196452057/



Kram, Amanda, Ida & Vanessa.

2012-02-18 @ 18:22:12
URL: http://idalager.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag har en redan

2012-02-18 @ 19:48:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: