Category: News! | 2012-02-23 | 15:03:34

NeYo ger Justin råd!


Sångaren avslöjar hur han kan hjälpa till med Justins karriär!
Eftersom att Justin Bieber, 17, blir äldre, måste ta reda på hur man kan undvika samma öden som NKOTB och Backstreet Boys. I en Hollywoodlife.come exklusiv intervju, erbjuder Ne-Yo råd om hur Biebs kan ha en lång hållbarhet.
"Justin Bieber är på väg att göra en mycket svår övergång, han började som en mycket, mycket litet barn och han är på väg i det tidiga vuxenstadiet, som sedan kommer att flytta in i vuxenlivet", berättade R&B stjärnan för Hollywood hotspot Supper Club för Ne-Yo och föreningen att underhållningens årliga Midnight brunch, lanserar den nya Malibu Röd på 11 februari.
Så hur håller Young Buck hans hjärtekrossare status med sina beliebers?
"Det är inte en enkel övergång att göra, dina fans har att växa med dig, så du måste skriva låtar som de kan relatera till", säger NeYo. "Så jag vill bara sitta ner med [Justin] och ha en konversation och få honom prata med mig om livet, få honom prata med mig om tjejer som han vill. Prata med mig om vad som händer i huvudet just nu och sedan skriva låtar efter det. "
-Justindrewbieber.blogg.se
Sångaren avslöjar hur han kan hjälpa till med Justins karriär!
Eftersom att Justin Bieber, 17, blir äldre, måste ta reda på hur man kan undvika samma öden som NKOTB och Backstreet Boys. I en Hollywoodlife.com exklusiv intervju, erbjuder Ne-Yo råd om hur Biebs kan ha en lång hållbarhet.

"Justin Bieber är på väg att göra en mycket svår övergång, han började som en mycket, mycket litet barn och han är på väg i det tidiga vuxenstadiet, som sedan kommer att flytta in i vuxenlivet", berättade R&B stjärnan för Hollywood hotspot Supper Club för Ne-Yo och föreningen att underhållningens årliga Midnight brunch, lanserar den nya Malibu Röd på 11 februari.

Så hur håller Young Buck hans hjärtekrossare status med sina beliebers?

"Det är inte en enkel övergång att göra, dina fans har att växa med dig, så du måste skriva låtar som de kan relatera till", säger NeYo. "Så jag vill bara sitta ner med [Justin] och ha en konversation och få honom prata med mig om livet, få honom prata med mig om tjejer som han vill. Prata med mig om vad som händer i huvudet just nu och sedan skriva låtar efter det."
Källa



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: