Category: News! | 2012-02-11 | 12:29:20

"Never Say Never" tatuering!

Karolina får en tatuering hyllning till Justin Never Say Never  filmen som släpptes den 11 februari 2011.
Hej, jag skriver detta på grund årsdagen att släppa Never Say Never filmen kommer och jag vill verkligen visa vår hjälte Justin och vårt beliebers familjen hur jag ge en hyllning till Never Say Never . Det här är min riktiga tatuering.
Detta är min välsignelse, mitt liv, min tro, mitt allt!
NSN evigheters evighet!
kärlek
Karolina
@ Lillybloom5

Karolina skaffade en tatuering för att hylla Justins film "Never Say Never" som släpptes den 11 februari 2011.

Hi, I’m writing this because the anniversary of releasing Never Say Never movie is coming and I really wanna show our hero Justin Bieber and our Beliebers Family how I give a tribute to Never Say Never. This is my real tattoo.


This is my blessing, my life, my belief, my everything!

NSN forever and ever !

love
Karolina

@Lillybloom5

 


 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: