Category: News! | 2012-02-11 | 12:30:35

Justin skickade vackra blommor till Selena?


Selena Gomez twittrade "So Lucky" tillsammans med ett foto av en vacker blommor bukett och fans undrar om blommorna kunde vara från Justin.
Inom några minuter från Selena publicera den bild av henne present på Twitter började fans twittra sina spekulationer kring avsändare buketten.
"Jag är suppeeerrrr avundsjuk! Jag älskar @ justinbieber! UR en lycklig tjej , " en fläkt twittrade.
"Omg. Justin? Gosh. Jag älskar er ", en annan fläkt skrev.
Tror du att det från Justin? Om dessa käck visning av blommorna är från Justin, kan ni tänka er vad han fick i beredskap för henne på Valentines Dag? Ahh .. så gelé!
Selena Gomez twittrade "So Lucky" tillsammans med ett foto av en vacker blombukett och några fans undrade om blommorna kunde vara från Justin.

Inom några minuter efter att Selena hade publicerat ett foto av henne present på Twitter började fans twittra sina spekulationer kring vem som kunde ha skickat buketten.

"Jag är suppeeerrrr avundsjuk! Jag älskar @justinbieber! Du är en lycklig tjej", twittrade ett fan.
"Omg. Justin? Gosh. Jag älskar er ", skrev ett annat fan.

Tror du att dem var från Justin?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: