Category: Övrigt | 2012-12-01 | 13:40:00

Ljushav eller tystnad på Justins konsert i Sverige?

Okej, både jag och Julia har lagt upp ett inlägg om att vi först skulle göra ett ljushav under hans konsert, och jag sa att vi skulle ha en tystnad någon gång under hans konsert. Nu är frågan vad ska vi göra? Ska vi göra en utav dem eller ska vi göra båda? Vi kan köra både tystnad och när det är tystnad så tar alla upp ljusen , under en speciell låt?

Eller har ni något annat förslag som ni kanske har funderat på?
Det skulle vara bra om vi kommer överens om något, så att vi kan försöka sprida det på internet(facebook) så att fler får reda på det.
 
så kommentera gärna vad ni tycker, så kommer vi fram till något! ;)



Postat av: Frida Hermansson

tycker vi ska göra båda :)

2012-12-01 @ 14:56:38
URL: http://frida-herman.tumblr.com
Postat av: -Kardashian family

Hej, skulle ni vilja göra ett länkbyet i menyn?

Svar: javisst, nu är ni på våran meny ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-01 @ 15:18:30
URL: http://kardashianfamily.blogg.se
Postat av: -Kardashian family

sv: åh tack så mycket, sätter in er där nu!

Svar: underbart! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-01 @ 15:26:55
URL: http://kardashianfamily.blogg.se
Postat av: Anonym

asså nej? om alla inte är med på det funkar det bara inte och jag är inte med på det. Jag och mina kompisar kommer iallafall att skrika. Tycker inte alls om denna tanken, ni vet själva att han ÄLSKAR när vi skriker.

Svar: det är sant det du säger, men många av oss svenska fans vill göra något speciellt när han kommer hit och det verkar som om ingen har nå ide på nåt annat, har du någon fundering på vad man kan göra eller dina kompisar?
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-01 @ 16:33:04
Postat av: Mika

Tystnaden är en bra idé OM det funkar och det tror jag tyvärr inte att det kommer gå... Jag tror inte att vi kan få att alla är tysta och då blir det liksom bara några som skriker och då kan det värka som on vi bara är ointresserade..

Svar: aa, det är väldigt sant och då blir det fail.... men då tänkte jag om man sätter ihop både tystnad och ljushav för då kommer han kanske fatta lite att vissa ändå försöker ? :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-01 @ 21:01:30
Postat av: Anonym

men jag skulle nog säga att vi ska ha ljushav

2012-12-01 @ 21:27:57
Postat av: elin

vilken dag är det vi ska göra något av detta? :) den 22:e eller 23:e? :)

Svar: båda :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-01 @ 22:49:13
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Hanna

ljushav, tysnad skulle va stört eftersom att jag skulle inte ens kunna hålla käften..

Svar: aa, det är väldigt sant. Många har sagt att dem inte kommer kunna hålla sig. så vi får helt enkelt komma på någonting annat. men vad är frågan, har du något förslag?
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-02 @ 11:02:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: