Category: Bilder | 2012-08-12 | 18:17:00

Justin med Christian Beadles och DJ Tay James!

Postat av: Stina

Hej, jag börjar med att säga att jag verkligen älskar dig blogg oc läser den flera gånger om dagen, eftersom jag inte kan få nog av Justin bieber! Men jag vill så gjärna gå på hans konsert så jag dör snart, för jag inte har nå biljetter, men sen så frågade jag mamma om hon kunde hjälpa mig köpa biljetter en dag. Då sa hon att jag inte fick gå för att det var farligt, och jag får fortfarande inte gå, men jag måååååste gå göt en så. Här chans får man bara en gång i livet!!! Men hon vägrar :( Vad ska jag säga så jag ska få gå? För alla mina kompisar ska gå, det har jag sagt till henne men det faller hon inte för.. :/
och jag vill bara säga att jag vill ha svar så fort som möjligt! Och att jag skulle vara hur tacksam som hellst om jag får svaret i ett inlägg eller här i kommentarsfälltet eftersom att jag inte har nån blogg och för jag inte vill ge min email :) puss älskar din blogg <3

Svar: Hej!Jag förstår vad du menar. Det verkar jobbigt. :/ Som jag läste så skrev du att du inte har någon biljett än? Jag tycker att du borde skaffa en biljett först INNAN du frågar om du får gå på konserten. Jag vet, det kanske lät konstigt men så får du göra. Och om din mamma säger/tycker att det är farligt så kan du fråga henne VAD DET ÄR SOM ÄR FARLIGT? Fast visst kan jag förstå henne, eftersom konserten slutar klockan 23::00 och så ska man ta sig hem och allt, det är nog inte alla föräldrar som gillar att ens barn åker/går hem själv från Globen/Stan så sent på kvällen. Men då kan du fråga henne om hon kan/vill följa med? ;) Då går du tillsammans med din mamma på konserten och så slipper hon vara orolig för dig. Jag ska gå med min mamma och min kompis. Dels för att jag inte hittar i stan eftersom att jag väldigt sällan är där, bor liksom i en liten, liten LITEN stad eller vad man ska kalla det som ligger lite utanför Stockholm och dels för att konserten slutar så sent.
Mitt tips till dig är att du frågar din mamma om hon vill följa med till konserten så hon slipper vara orolig för dig. :)
Mvh: Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-08-12 @ 22:15:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: