Category: | 2012-08-11 | 22:39:14

Dagens bild - Justin Bieber is single

Tyckte det var lite dålig uppdatering i kategorin "Dagens bild" så jag tänkte lägga upp någon bild varje vecka nu in the future. ;)
Ni läsare får jätte gärna komma med förslag på dagens bild också (om ni vill), vad sägs om det? ;)
Kommentera ett inlägg på bloggen med länken till bilden eller skicka bilden till mig på [email protected]
Postat av: Anonym

Uppdaterar super!! :)

2012-08-12 @ 00:00:04
Postat av: SelenagomezSidan

hej jag vill bara säga att varför tar ni en bil på kvinnor som springer och det stå justin is singel ni fattar väll att justin och selena då? ni gjorde mig rädd för vi på Alla vi som vill också att SELENA GOMEZ! ska komma till sverige tycer inte att ni ska lägga upp såna bilder tuvär #NoHate!

Svar: Ehm... Asså det var inte menat att det skulle vara seriöst. :O Det var liksom på skoj, vi vet att Justin och Selena är ihop så ni behöver ju inte flippa ur för det. o.O // Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-08-12 @ 16:44:48
URL: http://selenasellysel.blogsport.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: