Category: Visste ni att.. | 2012-08-18 | 15:46:00

Cody Simpson kommer på Justin's Believe Tour!

Cody Simpson (15) förbereder sig för att vara med Justin Bieber! Cody berättade för MTV News att han ansluter sig till "Believe" turné som drar igång den 29 september i Glendale, Arizona.
 
Cody sa:
 "Bieber frågade mig faktiskt att gå med honom under den första veckan av sin turné. Så jag ska börja i Vegas (Sept 30) med honom och göra ett par uppträdanden västkusten runt om tiden av mitt album."

I likhet med Justin, så upptäcktes Cody på YouTube redan 2009 och är också signad med JB's chef, Scooter Braun. Nu, även om deras musikstil har jämförts från tid till annan, avslöjar Cody att det inte finns konkurrens!

 "Han är en bra kompis till mig, vi har varit i studion ett par gånger tillsammans.

"Han slår mig då och då som, 'Jag fick en idé för dig, kom in så ska vi skriva en låt och grejer. "Det är bara bra att ha musikaliska relationer med människor som det här. Det är bra att lära sig artister som den som är i liknande positioner som du är, men har gjort det för en lite längre."
 
- JustinBieberZone

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: