Category: Intervjuer | 2012-04-12 | 19:01:24

Seventeen magazine cover highlights

"SEVENTEEN" MAGAZINE COVER HIGHLIGHTS
Om hans förebild:
"Usher är den som jag söker upp för vägledning. Enda sedan början, berättade han för mig att sätta familjen först och att jag alltid kommer lyckas eftersom familjen aldrig kommer lämna dig. Han sa till mig att alltid vara ödmjuk och aldrig glömma var jag kom ifrån."
Att växa upp med sina fans:
"Många gånger när artister blir äldre förlorar de sina yngre fans eftersom de försöker få äldre fans. Men om du försöker göra bra musik, då kommer du blidka alla. Jag vill bara göra musik som är bra för alla."
Om sina romantiska dejter med flickvännen Selena Gomez:
"Jag försöker göra henne glad, det är allt. Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner att de är prinsessor, eftersom varje tjerj är en prinsessa. Jag menar allvar."
Om vad som skrämmer honom mest:
"Att förlora en familjemedlem är min största rädsla. Jag har aldrig förlorat någon, så jag vet inte hur hur den känslan skulle vara. Det skulle bara vara skrämmande."
Om hans förebild:
"Usher är den som jag söker upp för vägledning. Enda sedan början, berättade han för mig att sätta familjen först och att jag alltid kommer lyckas eftersom familjen aldrig kommer lämna dig. Han sa till mig att alltid vara ödmjuk och aldrig glömma var jag kom ifrån."

Att växa upp med sina fans:
"Många gånger när artister blir äldre förlorar de sina yngre fans eftersom de försöker få äldre fans. Men om du försöker göra bra musik, då kommer du blidka alla. Jag vill bara göra musik som är bra för alla."

Om sina romantiska dejter med flickvännen Selena Gomez:
"Jag försöker göra henne glad, det är allt. Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner att de är prinsessor, eftersom varje tjerj är en prinsessa. Jag menar allvar."

Om vad som skrämmer honom mest:
"Att förlora en familjemedlem är min största rädsla. Jag har aldrig förlorat någon, så jag vet inte hur hur den känslan skulle vara. Det skulle bara vara skrämmande."
- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: