Category: Jelena | 2012-04-02 | 18:42:07

Selena avslöjar: Justin är inte min ringsignal


Dessutom avslöjar Selena varför hon hade "ångest" på uppsättningen av Spring Breakers. Du kommer aldrig gissa varför!
Selena Gomez må vara ett stort fan av Justin Biebers nya hitsingel "Boyfriend", men det kan överraska dig att den inte spelas varje gång hon får ett telefonsamtal! "Kan du ens göra det till en ringsignal?" frågade Selena E!'s Ross Matthews på den oranga mattan vid 2012 Nickelodeon Kids' Choice Awards. "Det är en bra låt."
Hon avslöjade också att Justin inte kunde göra det till den stora showen eftersom att "han är i studion."
När det gäller Spring Breakers, som hon bara lindade tidigare idag, sa Selena "Det är otroligt och helt annorlunda från det jag någonsin gjort tidigare."
Selena blev tillfrågad om när hon twittrade om att hon hade ångest på set.
"Jag fick ångest för att jag gjorde en riktigt intensiv scen och alla dessa fotografer var runt", säger hon avslöjade. "Det var lite besvärligt, men jag är okej."
Vi är glada att få höra att Selenas ångest inte hade något att göra med själva filmen. Vi kan inte vänta att se hennes vilda sida på den stora skärmen!
-HollywoodLife
Dessutom avslöjar Selena varför hon hade "ångest" på uppsättningen av Spring Breakers. Du kommer aldrig gissa varför!

Selena Gomez må vara ett stort fan av Justin Biebers nya hitsingel "Boyfriend", men det kan överraska dig att den inte spelas varje gång hon får ett telefonsamtal! "Kan du ens göra det till en ringsignal?" frågade Selena E!'s Ross Matthews på den oranga mattan vid 2012 Nickelodeon Kids' Choice Awards. "Det är en bra låt."

Hon avslöjade också att Justin inte kunde göra det till den stora showen eftersom att "han är i studion."

När det gäller Spring Breakers, som hon bara lindade tidigare idag, sa Selena "Det är otroligt och helt annorlunda från det jag någonsin gjort tidigare."

Selena blev tillfrågad om när hon twittrade om att hon hade ångest på set.

"Jag fick ångest för att jag gjorde en riktigt intensiv scen och alla dessa fotografer var runt", säger hon avslöjade. "Det var lite besvärligt, men jag är okej."

Vi är glada att få höra att Selenas ångest inte hade något att göra med själva filmen. Vi kan inte vänta att se hennes vilda sida på den stora skärmen!
källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: