Category: News! | 2012-04-26 | 21:53:36

Premiär för boyfriend videon den 2 maj:


Låt nedräkningen börja..
Efter att ha retat oss i flera veckor nu med utdrag och klipp från Boyfriend, har Justin Bieber meddelat ett datum för premiären av den hett efterlängtade video. Videon kommer ut nästa onsdag, den 2 maj.
Överraskande har inte ens Biebs flickvän, sångerskan/skådespelerskan Selena Gomez sett den färdiga produkten - även om videon har en Selena look-a-like som lockar fram allvarlig tillgivenhet från Justin.
"Jag har inte sett den ännu, men hela videokonceptet är coolt.. Det kommer att bli bra och jag älskar låten."
Låten Boyfriend, är den ledande singeln från JBs kommande album, Believe. Skivan kommer att släppas den 19 juni komplett med samarbeten från Drake, Timbaland och Kanye West.
-Popcrunch
Låt nedräkningen börja..
Efter att ha retat oss i flera veckor nu med utdrag och klipp från Boyfriend, har Justin Bieber meddelat ett datum för premiären av den hett efterlängtade video. Videon kommer ut nästa onsdag, den 2 maj.

Överraskande har inte ens Biebs flickvän, sångerskan/skådespelerskan Selena Gomez sett den färdiga produkten - även om videon har en Selena look-a-like som lockar fram allvarlig tillgivenhet från Justin.

"Jag har inte sett den ännu, men hela videokonceptet är coolt.. Det kommer att bli bra och jag älskar låten."

Låten Boyfriend, är den ledande singeln från JBs kommande album, Believe. Skivan kommer att släppas den 19 juni komplett med samarbeten från Drake, Timbaland och Kanye West.
-justindrewbieber
Postat av: Mija Loves JB <3

Yaay ;D

2012-04-27 @ 08:05:36
Postat av: Anonym!

JIIPPIIE! På min födelsedag:) Jag ska skapa en blogg om Jelena tips på vad den kan heta? <3

2012-04-27 @ 17:00:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: