Category: Jelena | 2012-04-28 | 22:50:59

Om att fria till Selena: "Nej, jag är för ung"


OM ATT FRIA TILL SELENA: "NEJ, JAG ÄR FÖR UNG"
Justin Bieber och flickvännen Selena Gomez har haft ett förhållande i över ett år nu och även om han inte har några planer på att gifta sig har han inte uteslutit tanken på bröllopsklockor någon gång i framtiden, rapporterar EntertainmentWise.com.
På frågan om han skulle kunna fria till Selena, sa Justin franska tidningen Le Parisien i London: "Nej, jag för ung."
"En dag kommer jag blir förlovad, när jag har hittat den rätta om 5 eller 10 år. Dock betyder det inte att Selena inte är den rätta person - hon kommer att döda mig om jag säger det!"
Justin hamnar regelbundet på huvudrubrikerna med Selly, vare sig det är för deras ständigt offentliga visning av tillgivenhet eller slumpmässiga spekulation, verkar han bara borsta bort allt detta eftersom han vet att det är en del av jobbet...
"Ja, det är inte lätt att vara så ung och ha en relation med någon som inte stannar privat. Men ja, jag är en offentlig personlighet vilket är vad jag ville, så jag måste hantera det."
- JustinBieberZone
Justin Bieber och flickvännen Selena Gomez har haft ett förhållande i över ett år nu och även om han inte har några planer på att gifta sig har han inte uteslutit tanken på bröllopsklockor någon gång i framtiden, rapporterar EntertainmentWise.com.

På frågan om han skulle kunna fria till Selena, sa Justin franska tidningen Le Parisien i London: "Nej, jag för ung."

"En dag kommer jag blir förlovad, när jag har hittat den rätta om 5 eller 10 år. Dock betyder det inte att Selena inte är den rätta person - hon kommer att döda mig om jag säger det!"

Justin hamnar regelbundet på huvudrubrikerna med Selly, vare sig det är för deras ständigt offentliga visning av tillgivenhet eller slumpmässiga spekulation, verkar han bara borsta bort allt detta eftersom han vet att det är en del av jobbet...

"Ja, det är inte lätt att vara så ung och ha en relation med någon som inte stannar privat. Men ja, jag är en offentlig personlighet vilket är vad jag ville, så jag måste hantera det."
- Justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: