Category: News! | 2012-04-06 | 20:19:29

Lil Twist: "Justin har mina rapp färdigheter"


Efter att vi hört "Boyfriend" - vet vi att Justin definitivt vet hur man rappar men vart fick han sina kunskaper ifrån?Lil Twist berättar oss en liten hemlighet.

Justin Bieber förvånade senare fans på Lil Twist's konsert i LA den 1 april när han klev upp på scenen och de tvårappade tillsammans. Det verkar som att sedan den nya singel "Boyfriend" släppts så har han har varit en rappkung! Och medan vi inte är förvånade -
erkänner Lil Twist att han är delvis ansvarig för Justin's nya musikgenre.

"Vi brukade skriva rapp musik tillsammans,"
berättade Lil Twisexklusivt. "När han först hörde mig tyckte han att jag var en bra rappare och han nådde ut till mig. Justin fick definitivt en del av sinswagger från mig."

- biebersbaby

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: