Category: News! | 2012-04-26 | 22:05:27

Justin skämtade med engelsk accent


Justin Bieber hånade den engelska accenten samtidigt som han inleder sitt nya album.
Boyfriend Hitmakern lanserade sitt kommande album "Believe" på Londons Supperclub på måndag kväll (23.04.12), och när "The Voice" co-presentatören ReggieYates frågade honom några förhands frågor, svarade han genom att göra ett skämt med lokala dialekten.
Som svar på en fråga, skämtade den 18-åriga sångaren: ''Det är "think" med en "th", inte ett "f"''.
Under evenemanget, smällde Justin den kreativa processen för en av sina nya låtar, "As Be Alright", som hans manager Scott "Scooter" Braun informerade honom om att den producerades i Indonesien.
Eftersom låten spelades, sa Justin: "Jag var i några random länder. Jag spelade in den i en studio. Någon liten plats. De visste inte vad de gjorde.''
Justin avslöjade att en av låtarna på "Believe" kommer att handla om Mariah Yeater, kvinnan som anklagade Justin vara fadern till sitt barn, Tristyn, men senare tappade hon ett faderskapsfall mot honom och bekände att sin före detta pojkvän var den verkliga pappa.
Han sade: ''Det finns en sång om den där tjejen som sa att hon tänkte ha min bebis, Mariah Yeater. Det finns låtar om saker som jag går igenom. Jag skrev sånger om olika situationer.''
-Exposay
Justin Bieber hånade den engelska accenten samtidigt som han inleder sitt nya album.

Boyfriend Hitmakern lanserade sitt kommande album "Believe" på Londons Supperclub på måndag kväll (23.04.12), och när "The Voice" co-presentatören ReggieYates frågade honom några förhands frågor, svarade han genom att göra ett skämt med lokala dialekten.

Som svar på en fråga, skämtade den 18-åriga sångaren: ''Det är "think" med en "th", inte ett "f"''.

Under evenemanget, smällde Justin den kreativa processen för en av sina nya låtar, "As Be Alright", som hans manager Scott "Scooter" Braun informerade honom om att den producerades i Indonesien.

Eftersom låten spelades, sa Justin: "Jag var i några random länder. Jag spelade in den i en studio. Någon liten plats. De visste inte vad de gjorde.''

Justin avslöjade att en av låtarna på "Believe" kommer att handla om Mariah Yeater, kvinnan som anklagade Justin vara fadern till sitt barn, Tristyn, men senare tappade hon ett faderskapsfall mot honom och bekände att sin före detta pojkvän var den verkliga pappa.

Han sade: ''Det finns en sång om den där tjejen som sa att hon tänkte ha min bebis, Mariah Yeater. Det finns låtar om saker som jag går igenom. Jag skrev sånger om olika situationer.''
- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: