Category: News! | 2012-04-06 | 01:18:56

Justin: "One Direction stjäl inte mina fans"


JUSTIN: "ONE DIRECTION STJÄL INTE MINA FANS"
Justin Bieber är så säkra på sina beliebers, att han inte ens tänker på att den brittiska invasionen One Direction kommer att svaja bort dem från honom och hans nya skiva!
Det finns nya konkurrenser i stan, men Justin Bieber är inte orolig! Den18-åriga popstjärnan svarade på en fråga om den nya pojkbandet (One Direction) med klass, säger att han är säker på att han ska hålla sin egen, trots att nya grupper kommer in i musikvärlden.
"Jag tror inte att någon tar mina fans," sa Justin till Kidd Kradick på sitt radioprogram den 28 mars. "Jag är allt för delning. Jag tror att musik är en stor sak och ett universellt språk."
Han tillade, "Jag har de största fansen i världen. De kommer aldrig att förråda mig. De kan tycka om vem de vill."
Även om One Direction har blåst upp diagrammen, har vi en känsla av att Justin kommer att göra samma sak när hans nya album, Believe, släpps senare i år. Vi tror att han har rätt - det finns definitivt mer än tillräckligt med utrymme för mer än en begåvad musik agerar i pop världen.
- HollywoodLife
Justin Bieber är så säkra på sina beliebers, att han inte ens tänker på att den brittiska invasionen One Direction kommer att svaja bort dem från honom och hans nya skiva!

Det finns nya konkurrenser i stan, men Justin Bieber är inte orolig! Den18-åriga popstjärnan svarade på en fråga om den nya pojkbandet (One Direction) med klass, säger att han är säker på att han ska hålla sin egen, trots att nya grupper kommer in i musikvärlden.

"Jag tror inte att någon tar mina fans," sa Justin till Kidd Kradick på sitt radioprogram den 28 mars. "Jag är allt för delning. Jag tror att musik är en stor sak och ett universellt språk."
Han tillade, "Jag har de största fansen i världen. De kommer aldrig att förråda mig. De kan tycka om vem de vill."

Även om One Direction har blåst upp diagrammen, har vi en känsla av att Justin kommer att göra samma sak när hans nya album, Believe, släpps senare i år. Vi tror att han har rätt - det finns definitivt mer än tillräckligt med utrymme för mer än en begåvad musik agerar i pop världen.
Källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: