Category: Jelena | 2012-04-25 | 22:15:07

Justin ger Selena ett dyrt smycke


I en ny intervju har Justins berättat hur han fick Selena på fall. Genom en gåva! Justin älskar Selena så mycket. I en ny intervju berättar han hur han chockerade henne med den bästa gåvan hon någonsin fått.
Justin talade med US weekly om sin kärlek för Selena,
"Jag säger inte till vem - men jag gav en tjej ett dyrt diamant armband nyligen," sa han. "Det var så fint, jag visste att hon skulle älska det."
Även fast han inte vill säga till vem, är vi säkra på att det var till Selena. Vem annars skulle han gett det till?
- HollywoodLife
I en ny intervju har Justins berättat hur han fick Selena på fall. Genom en gåva! Justin älskar Selena så mycket. I en ny intervju berättar han hur han chockerade henne med den bästa gåvan hon någonsin fått.
Justin talade med US weekly om sin kärlek för Selena, 

"Jag säger inte till vem - men jag gav en tjej ett dyrt diamant armband nyligen," sa han. "Det var så fint, jag visste att hon skulle älska det." 

Även fast han inte vill säga till vem, är vi säkra på att det var till Selena. Vem annars skulle han gett det till?
- justindrewbieber
Postat av: sa

2012-04-26 @ 18:36:21
Postat av: hanna sasani

hans mamma ?

2012-04-26 @ 18:37:10
URL: http://solav.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: