Category: Intervjuer | 2012-04-23 | 22:24:28

Justin älskar att mysa med Selena:


Justin Bieber har precis fått fler flickor att svimma. Han medgav att han älskar att mysa!
Selena Gomez är en lycklig dam! Hennes pojkvän, Justin Bieber, arbetar för att göra henne lycklig.. även när det gäller något så enkelt som gos.
"Ja, [Jag är en bra på att gosa]," sa den 18-åriga popstjärnan till det australiska radioprogrammet Nova 96,9. Han tillade: "Jag känner på mig att jag är det."
Detta var samma intervju där Justin visade att han bär bara boxers i sängen. Han berättar alla hemligheter!
- HollywoodLife
Justin Bieber har precis fått fler flickor att svimma. Han medgav att han älskar att mysa!

Selena Gomez är en lycklig dam! Hennes pojkvän, Justin Bieber, arbetar för att göra henne lycklig.. även när det gäller något så enkelt som gos.

"Ja, [Jag är en bra på att gosa]," sa den 18-åriga popstjärnan till det australiska radioprogrammet Nova 96,9. Han tillade: "Jag känner på mig att jag är det."

Detta var samma intervju där Justin visade att han bär bara boxers i sängen. Han berättar alla hemligheter!
- Justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: