Category: News! | 2012-04-25 | 22:12:49

BIebers mamma: Varför hon älskar Selena


BIEBER'S MAMMA: VARFÖR HON ÄLSKAR SELENA
Selena har fått godkännande från den viktigaste kvinnan i hennes pojkvän liv! Läs vidare för att ta reda på vad Justin's mamma älskar mest med Selena.
Vi tycker att Jelena är det perfekta paret, och tack och lov så håller Justin's mamma Pattie Mallette med! Justin Bieber, 18, avslöjade en av de största anledningarna till att han älskar Selena Gomez i en ny intervju med US Weekly - hon passar perfekt med hans familj!
"Min familj älskar henne, vilket vanligtvis är svårt eftersom min mamma verkligen är kräsen", säger han. "Min mamma vill ha, du vet, en god kristen tjej med gott uppförande."
Justin är super nära sin mamma, så hennes åsikt betyder naturligtvis mycket för honom. Vi är så glada att Pattie älskar Selena, 19, lika mycket som vi gör!
- Hollywoodlife
Selena har fått godkännande från den viktigaste kvinnan i hennes pojkvän liv! Läs vidare för att ta reda på vad Justin's mamma älskar mest med Selena. 

Vi tycker att Jelena är det perfekta paret, och tack och lov så håller Justin's mamma Pattie Mallette med! Justin Bieber, 18, avslöjade en av de största anledningarna till att han älskar Selena Gomez i en ny intervju med US Weekly - hon passar perfekt med hans familj! 

"Min familj älskar henne, vilket vanligtvis är svårt eftersom min mamma verkligen är kräsen", säger han. "Min mamma vill ha, du vet, en god kristen tjej med gott uppförande." 

Justin är super nära sin mamma, så hennes åsikt betyder naturligtvis mycket för honom. Vi är så glada att Pattie älskar Selena, 19, lika mycket som vi gör!
-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: