Category: News! | 2012-04-01 | 12:41:29

Bieber & Gaga slängda i ett twitter krig:


BIEBER & GAGA SLÄNGDA I ETT TWITTER KRIG
Justin Bieber har några av de mest trognaste fans i världen, så när Lady Gaga överträffade Biebs som den mest följda personen på Twitter tidigare denna månad, visste vi att de inte skulle tillåta det! För att ställa allt till rätta, tog en passionerad Belieber till - vad annars? - Twitter för att sprida #OperationUnfollowGaga, rapporterar New York Post.
"Till alla beliebers, detta är operation unfollow Lady Gaga," skrivs det. "Jag är hemskt ledsen om du är en 'Little Monster' men vill du att Justin ska vara #1 som mest följda på Twitter? Nåväl, här är planen: vi vet alla att alla beliebers med Twitter redan följer Justin och vi behöver inte skapa en miljon konton för denna plan. Första steget är att enkelt hitta Lady Gaga på Twitter. Nästa steg, sluta följ henne. Enkelt! Jag försöker inte smutskasta Gaga eller något, jag är ett fan av hennes musik, men jag tycker Justin borde vara #1 som mest följda på Twitter! Det är allt men alla som vill kan väl gärna sprida ordet för mig, okej? Tack till alla som hjälpte!"
- Hollywoodlife
Justin Bieber har några av de mest trognaste fans i världen, så när Lady Gaga överträffade Biebs som den mest följda personen på Twitter tidigare denna månad, visste vi att de inte skulle tillåta det! För att ställa allt till rätta, tog en passionerad Belieber till - vad annars? - Twitter för att sprida #OperationUnfollowGaga, rapporterar New York Post. 

"Till alla beliebers, detta är operation unfollow Lady Gaga," skrivs det. "Jag är hemskt ledsen om du är en 'Little Monster' men vill du att Justin ska vara #1 som mest följda på Twitter? Nåväl, här är planen: vi vet alla att alla beliebers med Twitter redan följer Justin och vi behöver inte skapa en miljon konton för denna plan. Första steget är att enkelt hitta Lady Gaga på Twitter. Nästa steg, sluta följ henne. Enkelt! Jag försöker inte smutskasta Gaga eller något, jag är ett fan av hennes musik, men jag tycker Justin borde vara #1 som mest följda på Twitter! Det är allt men alla som vill kan väl gärna sprida ordet för mig, okej? Tack till alla som hjälpte!"
Källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: