Category: Övrigt | 2011-09-03 | 13:14:52

Justins nya Julskiva är Klassisk och Original.

Bilden är inte det äkta omslaget, det är ett fan som har gjort den.

 

Justins julskiva kommer snart.

Det X-mas Albumet kommer att innehålla inte bara en möjlig duett med Taylor Swift, men också alla de ursprungliga låtarna.

 

Scooter Braun har släppt detaljer om den säsongsmässiga albumet på Twitter.

Scooter skrev: This Christmas album is amazing. Might be the best album yet, All originals …soon 2 b classics. every1 i play it 4 is blown away. #excited.”

“Goin 2 bed listening 2 this new xmas album bieber is coming with. really #classic. original xmas tunes that r legit hit records. #greatmusic.”

 

Som svar på detta, skrev Justin: “@scooterbraun yeah we are going hard for Christmas!! #mistletoe.”

På tal om hans kommande projekt i allmänhet, sa Justin till MTV News att han utforskar sina andra talanger.

"[Jag] skriver om hur jag känner och producerar. Jag har producerat på min laptop och på min dator.

Jag har verkligen varit inne i det och förhoppningsvis kommer detta album att bli fantastiskt.

"Han tillade:" Jag har gjort en hel del på min akustiska gitarr , så det kommer att ha den känslan. "sade han.

 

 




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: