Category: Övrigt | 2011-09-20 | 15:57:40

Evan Rachel Wood säger att Justin ger henne så mycket glädje i hennes liv!

Vem visste att en flicka som spelade en blodsugande onda drottningen på tv och daterad Marilyn Manson kan vara en beundrare av Justin? "True Blood" skådespelerskan Även Rachel Wood, 24, öppnade nyligen upp om hennes besatthet av Justin i en intervju med Marie Claire.
Trä arbetade nyligen med George Clooney på en film, och tidningen frågade om deras samspel. Hon sa, "Han älskade att hålla kameran rulla när vi inte visste det var på. Jag är ganska säker på att han har mig att dansa till Justin på film. "Tidningen frågade sedan om hon var en Belieber, och Wood svarade:" Ja, det är jag. "
Clooney hemliga bilder är inte första gången Wood har fångats uttrycka sin kärlek för The Biebs på kameran. En video av Hollywood-stjärna transportband ut Biebers låt "U Smile" nyligen drabbats webben, och flickan har fått några allvarliga sjunger kotletter - även om vi redan Kinda visste att eftersom hon sjöng nonstop i sin roll som Lucy i Beatles hyllning flick "Across the Universe".
Skådespelerskan utarbetade på hennes kärlek till den 17-åriga sångerskan i Marie Claire intervjun och sade: "Jag såg filmen ['Never Say Never"], och det är vad gjorde det. Jag slutade att se den tre gånger - på biograferna. En av dessa gånger var regissörens klippa, jag är inte ens skojar. Jag fick besatt av barn. "
Även om hon älskar Bieber, medger Wood att hon förmodligen skulle bli lite fascinera om duon någonsin träffat personligen. "Det kommer att vara konstigt om jag någonsin träffar honom", sade hon. "Han är förde så mycket glädje till mitt liv."
Trä är inte det enda oväntade Belieber som omvändes efter att ha sett biopic "Never Say Never". Anthony Kiedis från Red Hot Chili Peppers var så rörd när han såg en scen i filmen på en flygning, som han faktiskt började gråta!
Vem visste att en flicka som spelade en blodsugande ond drottning på tv och daterad Marilyn Manson kan vara en beundrare av Justin? "True Blood" skådespelerskan Evan Rachel Wood, 24, öppnade nyligen upp om hennes besatthet av Justin i en intervju med Marie Claire.
Wood arbetade nyligen med George Clooney på en film, och tidningen frågade om deras samspel. Hon sa, "Han älskade att hålla kameran rulla när vi inte visste att den var på. Jag är ganska säker på att han har mig dansa till Justin på film. "Tidningen frågade sedan om hon var en Belieber, och Wood svarade:" Ja, det är jag. "
Clooney's hemliga bilder är inte första gången Wood har fångats uttrycka sin kärlek för The Biebs på kameran. En video av Hollywood-stjärna transportband ut Biebers låt "U Smile" nyligen drabbats webben, och flickan har fått några allvarliga sjunga chops - även om vi redan visste att hon sjöng nonstop i sin roll som Lucy i Beatles hyllning flick "Across the Universe".
Skådespelerskan utarbetade på hennes kärlek till den 17-åriga sångerskan i Marie Claire intervjun och sade: "Jag såg filmen ['Never Say Never"], och det är vad det gjorde det. Jag slutade med att se den tre gånger - på biograferna. En av dessa gånger var regissörens klipp, jag skojar inte ens. Jag blev besatt av det barnet. "
Även om hon älskar Bieber, medger Wood att hon förmodligen skulle bli lite fascinerad om duon någonsin träffat personligen. "Det kommer att vara konstigt om jag någonsin träffar honom", sade hon. "Han har fört så mycket glädje till mitt liv."
Wood är inte den enda oväntade Belieber som omvändes efter att ha sett biopic "Never Say Never". Anthony Kiedis från Red Hot Chili Peppers var så rörd när han såg en scen i filmen på en flygning, som han faktiskt började gråta för!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: