Category: Övrigt | 2011-09-27 | 18:02:16

Christina Milian vill arbeta med Justin

Sångerskan Christina Milian har avslöjat att hon älskar att arbeta med tonåring känsla Justin.
Stjärnan vände 30 idag och blev tillfrågad vid ett evenemang i New York hur det känns att nå milstolpen födelsedag.
Hon sa till OK! "Det känns fantastiskt. Det känns faktiskt riktigt cool. Det är inte som oh my gosh jag börjar bli gammal. För mig är det något jag känner att jag kan stå längre. "
"Jag är mer självsäker. Jag känner att jag har gått in i den med visdom och inte bara som naiv och på samma sätt som jag var förra året. "
Sångaren tillade att hon skulle älska att jobba med Justin.
Hon sa: "Jag skulle älska att skulle jag älska att. Egentligen har jag arbetat på ett par låtar i studion nyligen som vi försöker få på sitt projekt, kommer något att få där. Tummarna. "
Sångerskan Christina Milian har avslöjat att hon skulle älska att arbeta med tonårs sensationen Justin Bieber.
Stjärnan fyllde 30 år idag och blev tillfrågad vid ett evenemang i New York hur det känns att nå milstolpens födelsedag.
Hon sa att det var okej! "Det känns fantastiskt. Det känns faktiskt riktigt cool. Det är inte som ''oh my gosh'' jag börjar bli gammal. För mig är det något jag känner att jag kan stå längre. "
"Jag är mer självsäker. Jag känner att jag har gått in i den med visdom och inte bara som naiv och på samma sätt som jag var förra året. "
Sångaren tillade att hon skulle älska att jobba med Justin.
Hon sa: "Jag skulle älska att, jag skulle älska att. Jag har faktiskt arbetat på ett par låtar i studion nyligen som vi försöker få på hans projekt, något kommer att vara med. Bara att hålla Tummarna. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: