Category: Övrigt | 2011-10-26 | 20:18:27

Kim Kardashian lurade fans med Justin's telefonnummer på twitter!



Kim Kardashian
hade en geni plan när hon hjälpte sin bror i måndags.

Hon använde sin Twitter-konto och Justin Bieber's namn för att få röster för hennes bror Rob i denna veckas Dancing with the Stars tävlingen.

Hon twittrade,

"OMG jag har @JustinBieber 's telefon nummer #!!!! 800 8683402! RING HONOM! Han tar emot samtal den närmsta timmen !!!!"



Efter att ringt, hörde dom inte Bieber istället kom det upp ett röst meddelande, "Tack för att rösta på Rob och Cheryl." För dem som inte känner igen meddelandet, betyder det att genom att ringa det numret, ger det automatiskt röster för Rob Kardashian och Cheryl Burke i Dancing with the Stars


och efter showen twittrade kim - “Ok alla, såklart så skojar jag, det är inte justin's nummer ! men seriöst ring & rösta för Rob Kardashian.”



Postat av: Eda

Hej Hanna! Jag skulle jättegärna vilja blogga på din blogg :) om du behöver en extra bloggare eller bara någon som bloggar över alla lov, så kan du mejla mig [email protected] så ställer jag gärna upp för att blogga för alla Beliebers ;) // Eda

2011-10-26 @ 20:39:41
Postat av: Anonym

hon är så snygg :)

2011-10-31 @ 19:01:18
URL: http://kardashiankim.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: