Category: Svar På Kommentar | 2011-10-27 | 21:22:44

svar på kommentar!

Sanna om Instagram bilder:
Ni kanske uppdaterar mest i Sverige (eller inte) Men det är inte det jag vill säga! Det jag vill säga är att visst, ni kanske har en del läsare men saken är den är att man ska vara ganska glad som bloggare och skriva någon kommentar till varje inlägg, ett tips.

Svar : förstog inte riktigt vad du menade med denna kommentaren, men som sagt just nu har vi rätt mycket i skolan, mycket plugg , prov osv , vi hinner inte sitta framför datorn varje dag och blogga om Justin bieber vi har ett liv också, även om vi tycker det är jätte roligt och vi älskar Justin men det viktigaste just nu är nog skolan eftersom jag jasmin går i 9an så måste satsa rätt mycket. Vi har alltid uppdaterat bra men det är just nu, och Hanna har bloggat själv ett tag nu men jag är tillbaka igen så vi får ursäkta att det är rätt så dålig uppdatering nu, men lovar er det kommer bli bättre nu på lovet :)
kram.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: