Category: Övrigt | 2011-10-19 | 07:39:01

President Obama sa till eleverna: Justin Bieber is a “very nice young man”!

President Barack Obama gav studenterna en innerlig peptalk Bluestone High School i Skipwit, Virginia.
Han sa till dem att han hade fått höra "bra saker" om sin skola och hoppades att de "fokuserade på att göra allt dem kan för att utmärka sig i skolan."Rapporterade WSJ.

"Jag räknar med er alla. Jag är stolt över er ", sade Obama. "Några frågor?"

"Känner du Justin?" En flicka som ståg framför honom frågade.

Obama, sade att han känner Mr Bieber och att han är en "mycket trevlig ung man."

Men tillade: "Jag tror han har en flickvän.​​"

När han gick tillbaka till sin buss, frågade en reporter Obama om han njuter av resan.

"Jag har en fantastisk tid," sade han.





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: