Category: Övrigt | 2011-10-27 | 19:18:17

Justin kommer att arbeta med Drake och Kanye för hans album "BELIEVE"

Justin Bieber att släppa sin semester albumet "under misteln" på Nov1, och han är redan nu tänka på sitt nästa projekt "tror". Vi vet att det kraftigt kommer att påverkas av en annan Justin - Mr Timberlake - och nu vi lär oss lite mer om det.
I en intervju med Capital FM, sa Justin att han får några högprofilerade folk som Drake och Kanye att arbeta med spår för skivan, rapporterade MTV.com.
"Mycket snart [kommer det att släppas], efter min julskiva. Det kommer att komma ut. Det kallas Tro. Jag jobbar med en massa coola människor. Jag arbetar med Kanye [väst]. Drake kommer att fungera på albumet med mig. "JB avslöjas.
Chef Scooter Braun, chattade med Billboard om "Tro" , som han sade kommer att innehålla låtar mestadels skriven av Justin själv. "Han är ganska orubblig om att skriva en massa [albumet]. Och han spelade mig lite grejer som han gjort på egen hand. Han skrev denna fantastiska sång som låter som en Jodeci rekord. Jag är verkligen glad för honom. Den här killen kan sjunga arslet av. Han kommer in i hans egna. "Scooter sagt.
Album "Tro" kommer att sjunka under sommaren 2012.
Är ni nöjda med "Believe"?
Justin Bieber kommer att släppa sitt semester album "under the mistletoe" den 1 november, och han tänker redan på hans nästa album "Believe".
Vi vet att det kraftigt kommer att påverka en annan Justin - Mr Timberlake - och nu vi lär oss lite mer om det.
I en intervju med Capital FM, sa Justin att han får några högprofilerade folk som Drake och Kanye att arbeta med för en låt till skivan, rapporterade MTV.com.
“Very soon [it'll be released], after my Christmas album. It’s going to be coming out. It is called Believe. I’m working with a lot of cool people. I’m working with Kanye [West]. Drake is going to work on the album with me.” avslöjade JB.
Manager Scooter Braun, chattade med Billboard om "Believe", som han sade kommer att innehålla låtar som är skriven av Justin själv.
“He’s pretty adamant about writing a lot of [the album]. And he played me some stuff that he’s been doing on his own. He wrote this amazing song that sounds like a Jodeci record. I’m really excited for him. This kid can sing his ass off. He’s coming into his own.” Sa Scooter.
Albumet "Believe" kommer ut under sommaren 2012.
Är ni spända över att få höra "Believe"?
Det är jag iaf det, jag längtar jätte mycket och tänk att snart kommer "under the mistletoe" ut!
Kommer ni köpa den?
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: