Category: News! | 2011-11-12 | 14:10:00

Justin önskar att han hade syskon i hans egen ålder

Från utsidan och på insidan, verkar det som Justin Bieber har allt - en framgångsrik karriär, en söt flickvän, massor av vänner, men det finns en sak som Justin inte har och det är syskon i hans egen ålder, rapporterar M Magazine December!

Även om han är glad att vara store bror till halvsystern Jazmyn och halvbrorn Jaxon [som båda är yngre än 5], tillbringade Justin större delen av sitt liv som det enda barnet.  Och han medger att vara ensam ibland var ensamt.

Faktum är att under den senaste intervjun, Justin avslöjade att växa upp utan syskon har inspirerat honom att börja tänka på den familj han vill starta en dag.

"Jag vill definitivt ha barn. Jag vill ha mer än ett eftersom jag var det enda barnet i hela mitt liv så jag vill att mina barn ska få vänner. "

Skulle du vilja vara Justins syster eller bror?
Postat av: Anonym

nää, man kan ju inte gifta sig med sin bror! :O

2011-11-14 @ 23:54:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: