Category: Övrigt | 2011-11-03 | 13:17:56

"Justin Bieber är pappan till mitt barn"

'Justin Bieber Is The Father Of My Baby!'

Maria Yeater berättade för domstolen i karlifornien den 25 Oct 2010 hade Justin frågade henne om hon ville ha sex med honom backstage på Staples Center.

"Efter att ha väntat en kort tid med flera unga kvinnor, verkade Justin Bieber och engagerade mig i samtal. Omedelbart var det uppenbart att vi ömsesidigt lockades till varandra, och vi började kyssas. Kort därefter föreslog Justin att jag går med honom till en privat plats där vi kunde vara ensamma. Jag gick med på att följa med honom och på promenad till ett privat område, sedan berättade han att han ville älska med mig, och detta skulle bli hans första gång.

Efter att ha gått bort från andra människor hittade Justin Bieber en plats där vi kunde vara ensamma - ett badrum. Vi gick in och hans personlighet förändrats drastiskt. Han började röra mig och upprepade gånger sagt att han ville
f*** s***. Jag sa till honom att han skulle sätta på sig en kondom som skydd, men han insisterade på att han inte ville.

Med hans egna ord, sade han att eftersom det var hans första gången ville han känna allt.

Hon fortsatte i domstol för att beskriva efterdyningarna av den ödesdigra natten i ett backstage omklädningsrum och varför hon är så säker på att barnet är Justin's.

"När jag senare insåg att jag var gravid med Justin Biebers barn, försökte jag kontakta honom genom hans representanter men ingen någonsin kontaktat mig tillbaka .... Den 6 juli 2011, födde jag min pojke. Det var precis 36 veckor och två dagar efter det sexuella mötet med Justin Bieber .... Baserat på tidpunkten samt det faktum att det inte fanns några andra möjliga män som jag hade sex med som kan vara far till detta barn, tror jag att Justin Bieber är i själva verket far till mitt barn. "


Några timmar senare tweetade Justin det här.
'Justin Bieber Is The Father Of My Baby!'

vad tror ni, är justin pappan till detta barn eller ljuer hon?


Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAH skrattretande hon skämmer ju ut sig själv så GROVT!! OM han nu skulle haft sex med henne så skulle han iallafall inte insistera på att inte ha kondom. BAHAHAHAHAHA :D

2011-11-03 @ 16:21:14
Postat av: Anonym

Jag tror Justin är lite mer ansvarstagande än går och har sex med någon random person han nyss träffat! Och utan kondom dessutom! För om jag skulle vart han så skulle jag nog vart ganska noga med de där.. För ett barn skulle ju kunna förstöra hans karriär lixom...



Menmen... Det är ju hon som.skämmer ut sig!;) vem som helst skulle ju kunna säga så där!



Fast vi vet ju inte vad han gjorde... Han är la som alla andra killar... Bara för att han är känd så har la inte han en annan syn på sex lixom?



Men vi får vänta och se vad som händer!;)

2011-11-03 @ 22:14:47
Postat av: Anonym

Har inte Justin och ungen lite lika näsa??:P

2011-11-04 @ 09:35:49
Postat av: september

nej!!!!!!!!!! det kan knapast vara sant så dum är han faktiskt inte men även om det var sant så skulle det väl finnas någon snyggare !!!!!!!!!!!!! hhhahahahhahahahahhahahahhahahahahhhahahahahhaha! hej då

2011-11-10 @ 20:34:56
URL: http://har du hört det senaste

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: