Category: Jelena | 2011-05-31 | 22:55:31

Justin planerar att fria till Selena!


Justin
Bieber har planer på att be Selena Gomez gifta sig med honom.

Tonåringen, 17, som har varit på semester i Hawaii med sin tjej, blev så chockad av kompis Sean Kingstons jet ski olycka i Miami i helgen har han allvarligt funderat på sin framtid.

"Justin är verkligen orolig för Sean och har sagt livet är för kort för att vänta rätt tillfälle eller att inte följa sitt hjärta eftersom folk tror att du är för ung för att veta vad du vill," berättar en insider.

"
han är inte stressad att göra det den här gången, men efter en sådan fantastisk tid i Maui tillsammans, han tycker verkligen om Selena och hoppas hon kommer överens om att säga ja.

"Det är hennes 19-årsdag i juli och han planerar att fria till henne en födelsedagsfest han organiserat till henne."

-
thejustinbiebershrine
Postat av: Filippa Bieber

på allvar?

Den 22 juli alltså, det känns väl lite tidigt han är ju bara 17 år.

om det är sant , hoppas dom lever lyckliga i alla sina dagar.... <3

2011-06-01 @ 12:54:43
URL: http://ffilippas.bubbleroom.se
Postat av: Jadensbabe @ bdb

OMG jag hoppas it de e sant ! Mamma sa att hon it heller hoppades att de va sant.. <3

2011-06-01 @ 16:18:33
Postat av: Jadensbabe @ bdb

OMG jag hoppas it de e sant ! Mamma sa att hon it heller hoppades att de va sant.. <3

2011-06-01 @ 16:19:01
Postat av: Jag hatar selena

Jag hatar henne jag önska att hon dog!!!!!!

2011-06-01 @ 18:29:33
URL: http://jdbnovell.blogg.se/
Postat av: til dig över!

Seriöst? Taskigt sagt, om han är lycklig med Selena och vill tillbringa resten av livet med henne är väl det bra? If he smile, i smile.

2011-06-01 @ 18:56:40
Postat av: ida

WOW justin är bara 17 och ska fria??

okej men jaja han gör vä som han vill :S

är det sant?

2011-06-01 @ 20:36:17
Postat av: Anonym

går det inte lite för fort fram?

2011-06-01 @ 22:39:35
Postat av: Claudia<3

hoppas inte för om han friar och hon säger ja så kommer hanns fans minska på mycket och jag vill faktiskt inte det för då kommer flera st mäniskor bli arga på honom för att han inte är singel:(

2011-06-02 @ 12:11:55
Postat av: elona<3

men hans fanns kommer att misnska för att de vill ju inte att han ska hålla på att hångla med en tjej hella tiden och det är ju flera styckna som älskar justin<3

2011-06-02 @ 12:14:08
Postat av: Anonym

är ganska sur just nu för att han har ju själv sagt att han ska gifta sig med en belieber

men är selena det lr !?

jag trodde det var över mellan dom men tydligen nt

det finns säkert hundra miljoner tjejer som är så mkt snyggare o snällare än selena ..

känns som om hon styr över justin till en helt ny person

det är bara fel ..

o han är bara 17 år gammal ..

så jag tror inte att han är redo för ett bröllop ..

tänk att han måste tillbringa resten av sitt liv med selena gomez



snart kmr selena gomez

heta selena Bieber -.- '

saknar dig gamla justin ..

2011-06-03 @ 13:36:21
Postat av: Juliana<3

asså jag kan inte tro det, asså nä jag är inte förtjust i henne och jag säger inte att jag hatar henne men jag gillar inte henne. Jag tycker bara att hon är inte den rätta för Justin. o jag vill inte se hennes namn som kommer snart alltså Selena Bieber -.- men dom får väll leva glada i alla sina dar ! -.-

2011-06-08 @ 14:25:29
URL: http://julianalovesjb.blogg.se/
Postat av: Bajs

Bajsa på dig selena låt han va ifred

2011-07-06 @ 17:07:53
Postat av: Anonym

NI ÄR ALLA IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT KAN NI SLUTA NÅN GÅNG ELLER ÄR NI DUMMA HAN MÅSTE TILL SLUT HITTA NÅGON HAN ÄLSKAR OCH GIFTA SIG OCH KAN VÄLL INTE VARA SINGEL HELLA JÄVLA LIVET!!!TÄNK EFTER LITE OM HAN ÄLSKAR HENNE OCH HON HONOM LÅT DOM VARA.INSE BARA NI KOMMER ALDRIG GIFTA ER MED HONOM!!NI ÄR JU HANS FANS VAR FAN GLADA FÖR HANS SKULL.NI SKULLE VÄLL INTE TYCKA OM ATT NÅN SATT VID DATA OCH SKREV TASKIGA SAKER OM ER DAHHHH!!!OCH SÄG INTE ATT HON SKA DÖ TÄNK PÅ JUSTIN OCH PÅ ANDRA DOM SKULLE BLI SÅ IN I HELVETET LEDSNA.JAG KOMMER FAN SKITA I VAD NI SÄGER JAG ÄR BARA GLAD FÖR JUSTINS SKULL!!!

2011-07-13 @ 22:24:24
Postat av: Anonym

inte alla det var typ bara 3st som tyckte att det var okey.

2011-07-13 @ 22:30:57
Postat av: Anonym

O.o....

Ofta?

2011-07-16 @ 00:22:58
Postat av: Anonym

vad???

2011-07-22 @ 12:41:08
Postat av: lollo

jag tycker båda justin biber och selena gomez är bäst
jag är glad för bådas skull

2012-10-03 @ 21:00:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: