Category: News! | 2011-05-12 | 18:24:05

Justin var oförskämd mot ett fans pappa!

Följande video visar när Justin är  Ninoy Aquino International Airport i Manila, Filippinerna. Jag kan inte riktigt säga exakt vad som hände från videon men det verkar som JB smäller ner något ur mannens händer.

"Min far (i neongrön väst) försökte en autograf från Justin Bieber för min syster. Men ta en titt vad han gjorde. Han slog till min fars hand och CD:n föll ner på golvet. Ingen från hans crew hjälpte honom. Inte ens en ursäkt från Justin Bieber själv. Var är dina seder nu grabben? Jag vet att du är sjuk, men du kunde ha minst sagt ledsen att du inte signerade något. Hur kunde du göra så mot min far. "

Flickan spelade in videon sin mobiltelefon medan hennes pappa försökte en autograf från JB. troligen hade det varit en bättre idé att byta och låta dottern be om autograf? Men ändå JB borde vara mer tillmötesgående.

Vad tror du händer här? slog Justin ens till den? Var han bara på dåligt humör? Eller är det för att han var sjuk och irriterad?

-thejustinbiebershrine

Postat av: Hanna

Tycker JB borde skämmas. Göra så mot en äldre man. Han bah bara om en auotograf. Sa inte JB att han älskade sina fans vad som än händer? Sa inte han att han skulle göra vadsomhelst för dom. Jo de gjorde han. Han har brytit många hans löftet som han lovat och hålla. Väldigt synd om flickan.

2011-06-29 @ 19:16:38

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: