Category: Jelena | 2011-05-31 | 11:00:53

Det är inte säkert att vara Selena Gomez!


Selena
Gomez har blivit utsatt för dödshot efter att det kommit ut bilder från Hawaii med pojkvännen Justin Bieber.

Den 18-åriga Disney skådespelerska har pekats ut på nätet av avundsjuka fans av teen pop idol - med vissa svär att döda henne.

Ett Bieber fan skrev på Twitter: "Jag ska döda dig jag svär GUD !!!!'

En annan lovade: "Om du är flickvän till Justin Jag ska döda dig I HATE YOU:! @"

Ännu ett fan av Bieber, 17, skrev på sajten: "Håll er borta från Justin pedofil."

Övriga kommentarer inkluderade: "Selena Gomez är farligt nära en lång, långsam smärtsam död" och "jag ska döda dig i natt under din säng."

Den så kallade Beliebers - hardcore fans av Baby sångare - blev rasande efter att paret gjorde deras förhållande offentligt.

Bilder visade paret när dom kysstes, kramas soch i en omfamning med sångaren i bränningen i Maui, Hawaii förra veckan. I en bild hon hade benen runt hans midja.

Fans även tog till på Facebook för att ställa upp grupper som "jag hatar Selena Gomez för att hon dejtar min man."

En talesman för Bieber hade ingen kommentar.

-
thejustinbiebershrine
Postat av: junie

Hej, jag undrar om ni skulle kunna lägga upp den här videon http://www.youtube.com/watch?v=D1P5J5Yk2XY på eran blogg :) när vi sjunger cover born to be somebody :) <3 skulle betyda mkt !

2011-05-31 @ 17:30:54
URL: http://foreverbelibers.blogg.se/
Postat av: claudia<3

jag tycker att det är synd om henne för att folk säger så men jag är också arg att hon dejtar Justin Bieber

2011-06-02 @ 12:20:10

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: