Category: | 2011-05-04 | 21:18:59

Beliebers!

Imon kanske vi får större hopp om Justin till sverige!

Jag ska nämligen umgås med min faster nu till helgen, och nu kanske säger aha men ok k bry typ haha men det är faktiskt
Elena Paparizou! Ni vet hon som vann Eurovision Song Contest?


Iallfall, jag ska höra lite med henne om hon har någon kontakt med USA:rna alls!
Men hon har träffat Celine Dion och lite såna äldre artister.
Så jag återkommer med mer info imorgon!
Ville bara säga det, Kram!
För att fräscha upp erat minne lite!


Postat av: Hannah

Åhh så Coolt!



Har alltid trott att hon har någon svensk koppling men inte vetat hur, Så nu fick jag mitt svar.

2011-05-05 @ 07:16:09
URL: http://justindrewbieberdaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha coolt!! Är du också grek? Tänkte eftersom hon är din faster:)

2011-05-05 @ 18:18:23
Postat av: Anonym

Istället för att bara komma med ett sådant påstående borde du komma med en bild på henne och dig, då tror jag på dig. ;)

2011-05-07 @ 23:50:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: