Category: Intervjuer | 2011-03-11 | 16:43:35

Ryan Good berättar hur han blev Justins stylist




Justin Bieber har inte bara utvecklas av sig själv från den tomma luften!
Den kom med lite hjälp från hans begåvade, stylist, Ryan Good. HollywoodLife.com haft möjlighet att chatta med mannen bakom skryt om hur han blev en av Justin mest betrodda förtrogne strylist, de råd han ger Biebs när det kommer till tjejer (det fungerade med Selena Gomez!) Och att han ser sin " lillebror's" stil utvecklas.

HollywoodLife: Ryan, din officiella titeln är "road manager", men ditt jobb innebär mycket mer än så. Kan du förklara för oss vad du gör på en vanlig dag medan du reser med Justins turnee?

Ryan Good: Jag är Justins stylist så jag i princip arbetar med honom för att besluta om vilka kläder osv han bär. Jag har haft en hel del hattar på vägen med honom under de senaste åren och ingen är viktigare än en storebror.

HollywoodLife: Du var Ushers assistent, hur är skiljer sig det jobbet från det här jobbet?

Ryan Good: Haha. Jag var faktiskt och Usher kommer att säga samma, en fruktansvärd assistent. Jag gjorde övergången till stylist när vaktmästaren sa att han beundrade min personliga stil och smak i kläder. Han kallade mig faktiskt med tanken att jag skulle vara en perfekt passform till att hjälpa till att utveckla Justin som artist.

HollywoodLife: Var kommer du ifrån, och hur fick du tag i spelet i första hand?

Ryan Good: Jag är från Jupiter, Flor. Jag vet inte. Jag är väldigt välsignad/glad/lycklig för att få vara i den position jag är i idag. Jag är bara en strand pojke från Florida som verkligen arbetat hårt och hade lite tur.

HollywoodLife: Ger du Justin råd om tjejer? Vilken typ av råd ger du honom?

Ryan Good: Jag vill bara berätta för honom att han ska bara vara sig själv och aldrig vara rädd för att skratta åt sig själv.

HollywoodLife: Hur hjälper du Justin att stanna som en bra människa och inte gå ut på den där vägen, vissa andra kändisar går?

Ryan Good: Han har ett fåtal personer runt om honom som har hans bästa intresse alltid.
Det viktigaste, långt före framgång, är att han fortsätter att utvecklas.

HollywoodLife: Hur kan vi förvänta Justins stil / attityd utvecklas?

Ryan Good: Jag tycker som vems som helst, hans smak och personliga stil kommer att utvecklas när han utsätts för olika saker och som hans musik utvecklas.

HollwoodLife: Hur började swagger coach?

Ryan Good: Haha. Det var ett skämt mellan mig och JB som jag antar var något vi kunde skratta åt. Dess lustigt hur folk tog det som något verkligt som löjligt som det låter.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: