Category: Övrigt | 2011-03-26 | 15:56:54

Pattie Mallette gillar Joseph Edward mer än en vän?



Ser ut som Justins mamma Pattie Mallette har funnit en ny kärlek?
Kolla in vad hon har twittrat till den lyckliga killen!

“Enjoying the show with @joseph_edward_ , and friends .. None of whom have twitter!! Get with the times! ”

“I love you too. RT @joseph_edward_: i love you.”

“I agree he’s handsome!! RT & follow him if u think @joseph_edward_ is cute!!! Haha! Blow up his twitter lol"



-okej jag kollade in Patties twitter och hennes senaste tweet gjordes 12 mars och jag kollade in om jag hittade någon utav dem där tweetsen men jag hittade ingen. Men min data är seg på twitter, så jag kan inte längre se folks senaste tweets. Eller ibland, men inte ofta. Så dem senaste tweetsen kanske är dem. Men jag ser dem inte på min data. Så det kan vara osant. Det är nog bara ett rykte. Han är säkert bara en bra kompis till Pattie.

Kolla gärna in hennes twitter och berätta för oss om hon har någon tweet om han?
http://twitter.com/studiomama



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: