Category: News! | 2011-03-17 | 16:25:53

Never Say Never - filmen alla beliebers väntat på


På måndag har den premiär. Filmen som alla beliebers, ja alltså Justin Bieber-fans, har väntat på - Never Say Never. En film med och om just Justin Bieber. Madde tog med sig en belieber och en Bieber-hatare till förhandsvisningen.

När Justin Bieber var 13 år var han med i en sångtävling hemma i Kanada. Eftersom hans släktingar inte kunde komma och lyssna så la Justin och hans familj upp en video av framträdandet på Youtube. Där fick den fler och fler klick.

Till slut fick R´n´b-stjärnan Usher syn på klippet och ville genast träffa Justin och skriva skivkontrakt.

I dag är Justin världskänd och en riktig tjejfavorit.

-Jag älskar honom, säger Emma Holm, 11 år.

Ja Emma, hon är ett riktigt Justin Bieber-fan och tyckte inte så oväntat om filmen.

-Den var bra. Det var bra att man fick se alla konserter med låtarna. Det var häftigt.

Olivia Lindblom, 12 år, däremot var inte lika imponerad, men gillade nog ändå filmen mer än vad hon trodde innan hon såg den.

-Det var intressant att få veta lite om hans bakgrund och sådär men jag skulle mycket hellre vilja att den handlade om en artist som jag gillade, säger hon.

~ lilla aktuellt ~

 

Zappade runt lite mellan kanalerna och stannar på barnkanalen och där ser jag Justin :o Han var med på lilla aktuellt! De berättade lite om hans film. Dom sa att det kommer mer ikväll vid 19.15 på barnkanalen.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: