Category: My World Tour | 2011-03-05 | 14:03:31

My World Tour @ Birmingham, march 4.

"What's up, Birmingham? sa Justin när han fixade inför sitt gig igår.

"Välkommen till min värld. Jag älskar mina brittiska fans. Ingenting jag älskar mer än att få er att le. Har ni någonsin varit mobbade?
Fått höra att ni inte kommer klara det? Säg Never Say Never." "Sedan sjöng han den låten, med Jaden Smith.

Kolla videon från igår alla brittiska fans, helt galna!



Efter konserten, tweetade Justin: "Verkligen glad att vara tillbaka på turné med mina fans. Har saknat det. #myworldtour "

Han tweeted också detta;
Willow  is killing in the opening set. super proud of her and excited for u to see it. me and jaden watched like proud big bros

-
justinbieberzone

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: