Category: News! | 2011-03-30 | 14:34:53

Miley Cyrus dissar Justin och rebecca black?

Under den senaste intervju, Miley Cyrus berättar hur man ska bli artist.

"Det bör vara svårare att bli en artist. Du ska inte bara kunna ladda upp låt YouTube och gå ut turné" Miley sa när frågan om sångaren
sensation som Justin Bieber och Rebecca Black, som fick sin start YouTube.

"Jag mimar
inte . Jag skulle hellre att någon sa att jag sjöng dåligt än att folk ser mig mima."

"Jag klantade till det. Där ser du. Men om du lever ditt liv åt att försöka vara perfekt, behöver du inte riktigt leva ditt liv någonsin.
" sa hon till Daily Telegraph.

Tror du att Miley dissar Justin Bieber eller Rebecca Black? jag tror inte hon dissar justin eftersom hon har sjungt overboard med han och dom e bra vänner.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: