Category: News! | 2011-03-21 | 23:37:34

Justin skulle älska och få spela oliver twist!



Även
Justin Bieber har berömmelse, rikedom och välstånd, avslöjade Bieber nyligen att han skulle vara perfekt för rollen som Oliver Twist efter att ha avslöjat att han växte upp mycket mindre lyckligt lottade än han är nu.

Enligt The Sun, som nämns Justin Bieber nyligen hur han inte skulle ha något emot att agera i en nyinspelning av Oliver Twist. I en intervju med medgav Justin Bieber att han växte upp väldigt fattig, hade lite mat, och huset han bodde i var angripna av möss. "Vi hade inget i kylskåpet, säger Bieber," förutom kanske pålägg för skola och makaroner och ost. Jag skulle älska att spela Oliver Twist. "

Även Justin Bieber kan agera efter att gäst spelat i CSI, förklarade Bieber att hans engelska uttal skulle behöva arbeta "jag kan göra det lite men jag är inte fantastisk på det. När jag försöker det, kommer det ibland ut lite australiska. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: