Category: News! | 2011-03-08 | 16:55:52

Justin prankar oss fans, med att han skojar att han sparkar Dan Kanter

Dan Kanter, 'I'm Done Working W/ Bieber'Dan Kanter, 'I'm Done Working W/ Bieber'Dan Kanter, 'I'm Done Working W/ Bieber'


Låt detta bli en läxa för Justin Bieber: ALDRIG bråka med sina fans. Justin gick gitarristen Dan Kanters mobiltelefon den 8 mars och tweeted: "Hej killar, ville bara informera alla fans först att jag har avgått från att arbeta med Justin och jag kommer att ta bort min twitter snart."

Snabba nog var justins fans och twittrade detta till Justin:
Du kommer att sakna @ dankanter. men vad du gjorde var hemskt. Du kommer aldrig att förlåtas. "

Men precis som fansen började deras online-revolten, Justin direktör / redaktör vän Alfredo Flores tweeted detta: "Jag såg Justin tweet som från telefonen. Alla FALSKT ALARM! LOL * som Dan kämpar Justin för hans telefon tillbaka * "

"Fick pranked av JB," Dan tweeted när han äntligen fick sin telefon tillbaka. "Antar att jag borde avbryta de auditions för @ davematthewsbnd @ Phish @ Metallica och @ bobdylan .. och # hämnd "


Postat av: :D

koloa gärna in mina noveller <33

2011-03-08 @ 17:29:56
URL: http://justastory.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: