Category: Jelena | 2011-03-28 | 23:34:34

Har Justin gjort slut med Selena Gomez?

Detta hade en fan sida på facebook skrivit för 2 timmar sedan.



Som ni ser så säger dem att Justin har gjort slut med Selena Gomez. Sen har Nastasija kommenterat att det är sant, för att hon såg igår på tvn en intervju med Justin, där han sa att han hade gjort slut med henne?

- Jag tycker det låter lite werid. Jag måste få se intervjuen först innan jag tror på något. Hittills tror jag iallafall att dem fortfarande är tillsammans. Det där är säkert bara någon som skrivit det för att den hoppas att dem har gjort slut, och bara skriver det.

Ni som vill kolla in fan sidan, här har ni adressen : http://www.facebook.com/pages/Hot-lips-Dirty-hips-Nice-ass-High-class-Sexy-smile-Bieber-style/191811770855764 Ni får scrolla ner lite för att komma till det inlägget.

och
Postat av: baby

haha inte sant för 5 öre av en slump hitta jag justins riktiga facebook sida och det är han känner igen skriften och allt plus fanns bilder på justin och selena och andra privata bilder som bara han har som inte finns på nätet vad jag kunnat sett iaf. Han älskar henne överallt annat sett vissa kommentarer de skrivit till varandra, så tro inte på allt vad du läser det är mitt tips, ni har en bra blogg mvh baby

2011-03-29 @ 05:27:38
Postat av: Anonym

till den uppe. Justin har bara en fan page så du måste vart inne på nån helt annan gumman ;)

2011-03-29 @ 16:02:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: