Category: News! | 2011-03-27 | 22:43:24

Ett fan blev utslängd från justin's konsert

http://photos.posh24.com/p/745342/l/justin_bieber/justin_bieber_stormed_by_fans.jpg
En fan blir utslängd från Justins konsert för att ha kastat en söt nalle.

"Justin sa alltid att han ville göra sina fans glada, men jag tror att det var bara för att bli mer känd" sa Moldes Bridie, 13 år till The Star.

Hon sparade alla sin pengar för att gå till Justins konsert. Hon och hennes Mamma stod i kön i 4 timmar för att köpa biljetten.

"Jag köpte nallen i Meadowhall. Jag och min kompis Sasha gjorde en tröja som stod "Bridie och Sasha älskar dig. "Vi la ett brev i nalle som stog hur stora fans vi var och en foto på mig och min kompis med våra hem-gjorda tröjor."

Men när hon kastade nallen på scenen så slängde vakterna ut henne.

"Nallen kom på hans ben när han gjorde en av alla hans danssteg " berättade hon till The star. "När han såg nallen så kastade han iväg den "

"Personalen ringde till oss och sa att hon kunde få en bild med justin och hans autograf"
Berättade Pappa till henne.

"Det minsta de kunde ha gjort var att ge tillbaka pengarna. Hon ringde mig medans hon grät och sa att hon hade blivit utslängd"

"Jag ska fortsätta vara en stor belieber men jag blev väldigt arg eftersom jag hade väntat på det här så länge och fick bara lyssna på 2 av hans låtar"

creads

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: