Category: Jelena | 2011-06-04 | 00:55:00

Sov Selena över med Justin?

Selena Gomez Slept Over With Justin?
Selena Gomez Slept Over With Justin?
Selena
Gomez lämnar pojkvänen Justin Bieber's hus för att åka tillbaka till sitt hotell i morse samtidigt bär hon samma kläder som igår i Toronto, Kanada. Efter Justin Bieber tog Selena tillbaka till sitt hotell, bytte hon outfit och de två älskande försökte smyga ut från hotellet

Selena Gomez Slept Over With Justin?
Selena Gomez Slept Over With Justin?
Selena Gomez Slept Over With Justin?
Selena Gomez Slept Over With Justin?



Postat av: sofie

har justin tagit hål i örat, elr ser jag bara fel ?

2011-06-05 @ 16:14:45
Postat av: Anonym

Hejj vet nt om du vet att denna video finns men jag ville visa dig den för jag tkr den är så bra!

Justin bieber - i love you by belieberforever100

Du ska klicka på den första

2011-06-05 @ 20:17:40
Postat av: ida

jag bryr mig inte vad dom gör!

dom äe bara så gulliga tillsammans tycker jag men alla tycker olika ;)

2011-06-05 @ 20:36:38
Postat av: ida

jag bryr mig inte vad dom gör!

dom är bara så gulliga tillsammans tycker jag, men alla tycker olika ;)

2011-06-05 @ 20:36:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: