Category: News! | 2011-01-13 | 17:37:53

Usher kommer alltid vara där för Justin

Sångaren kommer alltid att ha Justin är tillbaka ...

Justin Bieber mentor och stjärna i sin egen rätt, har Usher avslöjade att han alltid kommer att "vara där" för tonåringarna superstjärna.

I en intervju med CNN sade Usher att han kommer att vara där för 16-åriga Justin om och när han behöver honom.

"Jag kommer att vara där, gynnsamma för tillväxten. Jag kommer att vara där, stödjande av det hårda tider, jag kommer att vara där, stödjande av de tumultartade situationer och omständigheter som han kan uppleva i sitt liv ".

Usher tillade att han hoppas Justin, som har uppnått mycket i hans sexton år, kommer att ha en lång och framgångsrik karriär.

"De fallgropar of fame kommer i tid. Det bör vara en lång historia, vilket är vad vi hoppas . Vi hoppas livslängd och det är definitivt ser ut som en massa fans kommer att vilja växa med honom. "

Kommer ni att växa med Justin?


Usher
 kommer alltid att vara där för Justin.

Justin Biebers mentor, Usher avslöjade att han alltid kommer att "vara där" för Justin.

I en
intervju med CNN sade Usher att han kommer att vara där för Justin när han behöver honom.

"Jag kommer att vara där, när han växer. Jag kommer att vara där, stödjande av dem hårda tiderna, jag kommer att vara där, stödjande av jobbiga situationer och omständigheter som han kan uppleva i sitt liv ".

Usher sade även också att han hoppas att Justin,  kommer ha en lång och framgångsrik karriär.

"
De fallgropar av kändhet kommer. Det bör vara en lång historia, vilket är vad vi hoppas . Vi hoppas livslängd och det är definitivt så det ser ut just nu för Justin, Eftersom en massa fans kommer att vilja växa med honom. "



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: