Category: Svar På Kommentar | 2011-01-10 | 14:01:37

Svar på två kommentarer

SVAR: Hej:) För att vi har märkt att folk tar våra texter,bilder o.s.v. och inte länkar till våran blogg.


SVAR: Asså det är olika på olika datorer tror jag.

Windows: För jag trycker ner på Ctrl samtidigt som jag trycker på Prt Sc Sys Rq. Och vissa säger att dem inte har dem knapparna. Men såhär ser det ut på mitt tangentbord där dem knapparna är.


Sedan när jag har hållit in Ctrl och samtidigt tryckt på Prt Sc Sys Rq. Så går jag in på paint och klistrar in. Sedan så markera jag så som jag vill att det ska vara sedan sparar jag den i mitt fotoalbum :)
hoppas du förstod!

MAC:

På MAC datorer så klickar du på cmd, shift och 4 samtidigt. Då kommer en mätare upp och du ritar själv vart du vill klippa! Eller så tar du 3 istället för 4, då blir det: cmd, shift och 3. Då kopieras hela sidan!!

hoppas du förstod! Kram <3



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: