Category: | 2011-01-08 | 16:33:40

svar på kommentar

s om Justin är fortfarande på båt-Yatchen?:
Om du inte visste så är dom fortfarande i ST.LUCIA. :)
Bara att Pattie & Jermey har joinat med & lil twist. Efetersom efter dom JELENA bilderna så blev Justins mamma sur och angrep så fort som hon kunde, där med följde Jermey också med. Jermey & pattie sover i samma rum...och glöm inte att Jermey är singel nu..så vem vet vad som händer ;)

svar : japp dom är fortfarande kvar just nu så åker dom faktiskt helikopter justin , jeremy och pattie och lil twist har åkt hem. Fasst jag tror faktiskt inte på att pattie åkte dit när hon såg bilderna med han och selena jag menar justin är ändå 16 år snart 17 och hans mamma kan ju inte göra så mycket om hon ser när sin son kysser en annan tjej, ändå om hans mamma inte gillar det så tror jag faktiskt inte att hon åkte hela vägen ner dit för att be selena åka hem eller ta ett snack med dom , jag tror att denna resan med hans föräldrar var planerad för justins pappa vill gärna umgås med justin lite också eftersom att han inte träffar justin så ofta, ja vi får ju se vad som händer mellan pattie och jeremy jag skulle tycka det var jätte kul om dom blev tillsammans igen hahaha ;)

vad skulle ni tycka ?
Postat av: Felicia

Haha du menar väll att han är 16 år och snart 17! ;) Bra blogg föresten! :)

2011-01-08 @ 16:51:42
Postat av: Anonym

Jag tycker det blir great om de blir tsm igen. :)

och hur vet man att de sover i samma rum, pattie och jeremy? o:

2011-01-08 @ 17:56:47

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: