Category: Jelena | 2011-01-07 | 23:45:35

Selena Gomez har varit singel i 10 månader

jag var bara tvungen att lägga upp den här intervjuen. Tyvärr vet jag ej , när den är gjord. Men förmodligen ganska ny!



jag ääälskar hennes klänning!!!
påpekar om diamantarmbandet hon har på vänster hand. från justin?


Selena Gomez berättade till Pop Sugar: "Jag har varit singel i ca tio månader nu och det har varit bra, eftersom det dära oskärpa och diset av att vara kär går bort, får dig att fokusera mer dig själv."

Min bästa vän Magi på Waverly Place, säger alltid, "Njut av illusion så länge den varar, jag ser dig när du kommer tillbaka till den verkliga världen!" Och det är sant! Jag är bra att kommunicera, men jag är inte bra att tala ut."

När det finns ett problem, så är det okej att vara självisk. Nu skulle jag säga till en pojkvän, "jag tycker du ska ringa mig mer" eller "Jag vill ha mer uppmärksamhet", i stället för att skjuta upp det. Hellre än att bara det än bara att gå runt på dejter, jag vill att det ska betyda något och jag vill att det ska vara en mycket allvarlig, kärleksfull sak. Men jag är bara inte redo för det just nu. "

såg ni det sista? jag är inte redo för det just nu?
jag tror att intervjuen är gjord när Selena var på People Choice Awards. För då är det ju många som intervjuar.

Postat av: Anonym

vad har selena för sak på handen är det ett blåmärke eller :O<3

2011-01-08 @ 14:06:09
Postat av: Lissies♥

Ja det är mitt blämärke! Kramar från Selena.

2011-04-19 @ 09:43:45
URL: http://lissies.webblogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: