Category: | 2011-01-08 | 18:09:08

Never Say Never 3D Kommer svara på rykten om Justin



Justin
Bieber har nyligen sagt att hans kommande filmen kommer att svara på några av de rykten som har gått om honom.

"
Pray"-stjärnan förbereder för att närvara på Never Say Never, ett 3D-projekt som kommer till biografer på Alla hjärtans dag helgen.

Justin skrev detta på sitt Twitter konto: "vanliga människor frågar mig om om olika rykten. Jo jag antar att min nya svar kommer att vänta tills # NEVERSAYNEVER3D. det svarar dem alla (sic) "

Han fortsatte med att säga att målet för Jon Chu-regisserad film var "för att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra barnen att efter sina drömmar".

"Det är inte ens bara om mig. från @ scooterbraun till @ studiomama till @ thatrygood och @ kennyhamilton och även mina fans ... Vi är alla underdogs men vi trodde på varandra. Det är vad # NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om.

Bieber lovade tidigare fansen som Never Say Never skulle vara en "otrolig" upplevelse, han säger: "Det är kanske 20 procent bilder och resten är historia att berätta och bakom kulisserna-och det är verkligen otroligt. Jon M Chu är ett geni.

"Jag är jätteglad eftersom det är en berättelse om inspiration och hopp och det är riktigt roligt."

Filmen öppnas i biografer den 11 februari i USA.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: